Polityka prywatności i cookies Lean Action Plan

Wstęp

Lean Action Plan Sp. z o.o. szanuje prawa Użytkowników do prywatności i dba o ochronę danych osobowych, którymi administruje zgodnie z przepisami Rozporządzenia o Danych Osobowych (RODO). W tym celu do zbierania danych osobowych, przechowywania i każdego innego przetwarzania wykorzystuje odpowiednie narzędzia techniczne i informatyczne oraz stosuje specjalistyczne procedury organizacyjne. Poniżej przedstawiamy zasady, opisujące, jakie dane gromadzimy i w jaki sposób możemy z tych informacji korzystać.

Aby móc w pełni korzystać z ofert i usług serwisu, użytkownik musi zaakceptować treść poniższego dokumentu. Zastrzegamy sobie prawo zmiany polityki prywatności Lean Action Plan. Wszelkie zmiany będą publikowane niezwłocznie na naszej stronie. Nie będą one miały jednak wpływu na podstawową zasadę – nieudostępniania osobom trzecim danych kontaktowych naszych użytkowników, chyba że jest to wymagane przepisami prawa.

1. Informacje ogólne

Administratorem danych osobowych jest Lean Action Plan Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, pl. Solny 14/3, NIP: 8971900182, REGON: 368367822, właściciel stron internetowych związanych z tematyką Lean Management, takich jak: leanactionplan.pl, kursylean.pl, produkcjalean.pl, systemlean.pl, transformacjalean.pl, problembox.pl, leankrakow.pl, leanwroclaw.pl, szkolenialean.com, aplikacjelean.pl, poznaj.systemzapro.pl (dalej: „Serwis”).

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem: kontakt@leanactionplan.pl.

2. Zakres i cele przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

  • Przygotowanie i przesyłanie ofert handlowych oraz kontakt w sprawach z nimi związanych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO – działania zmierzające do zawarcia umowy).
  • Realizacja umów sprzedaży produktów lub świadczenia usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy).
  • Wysyłka newslettera oraz materiałów marketingowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda).
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej i podatkowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny).
  • Obsługa zapytań kierowanych przez formularze kontaktowe (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes administratora).
  • Organizacja i obsługa wydarzeń (np. webinariów, szkoleń), w tym wysyłanie certyfikatów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO).


Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.

3. Kategorie przetwarzanych danych osobowych

W zależności od celu przetwarzania, przetwarzamy następujące kategorie danych:

  • Dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, stanowisko, firma).
  • Dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu, adres pocztowy).
  • Dane związane z realizacją usług (np. dane do faktury).
  • Dane dotyczące aktywności na stronie internetowej (adres IP, dane o urządzeniu, cookies).

4. Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe mogą być przekazywane:

  • Podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora, takim jak dostawcy usług IT, firmy księgowe, operatorzy płatności, dostawcy narzędzi mailingowych i marketingowych (np. MailerLite, HubSpot).
  • Podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na mocy przepisów prawa (np. organy skarbowe, organy ścigania).


W przypadku korzystania z narzędzi takich jak HubSpot, Google Analytics czy Meta Pixel, dane mogą być
przekazywane do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy). W takich przypadkach
przekazywanie odbywa się zgodnie z odpowiednimi mechanizmami prawnymi, takimi jak standardowe
klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską.

5. Okres przechowywania danych osobowych

Dane osobowe przechowywane są przez okres:

  • negocjacji oraz do 12 miesięcy po ich zakończeniu (dla ofert handlowych),
  • trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń – 6 lat (dla realizacji umowy),
  • do czasu wycofania zgody (dla newslettera i działań marketingowych),
  • 5 lat od końca roku obrotowego (dla danych księgowych),
  • 12 miesięcy od zakończenia kontaktu (dla zapytań z formularza kontaktowego).

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:

  • Prawo dostępu do danych osobowych.
  • Prawo do sprostowania danych.
  • Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”).
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
  • Prawo do przenoszenia danych.
  • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu.
  • Prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.
  • Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


W celu realizacji powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem pod adresem: kontakt@leanactionplan.pl.

7. Pliki cookies

Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje oraz poprzez gromadzenie plików cookies.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Cele wykorzystywania plików cookies:

  • Dopasowanie zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę.
  • Przygotowywanie statystyk pomagających poznaniu preferencji i zachowań użytkowników; analiza tych statystyk jest anonimowa i umożliwia dostosowanie zawartości i wyglądu serwisu do panujących trendów; statystyki stosuje się też do oceny popularności strony.
  • Możliwość logowania do serwisu.
  • Utrzymanie logowania użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu.
  • Optymalizacja i zwiększenie wydajności usług.

Rodzaje wykorzystywanych cookies:

  • Niezbędne – umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony.
  • Analityczne – zbierają anonimowe dane statystyczne o sposobie korzystania z serwisu.
  • Marketingowe – umożliwiają wyświetlanie spersonalizowanych reklam.


Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlany jest baner cookies umożliwiający zarządzanie zgodami na poszczególne kategorie plików cookies. Użytkownik może również zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce, aby zablokować obsługę plików cookies lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Należy pamiętać, że zmiany ustawień w przeglądarce mogą ograniczyć dostęp do niektórych funkcji stron internetowych.

8. Zabezpieczenia danych

Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz najlepszymi praktykami.

9. Postanowienia końcowe

Dbamy o prywatność naszych klientów, w związku z czym każda osoba korzystająca z naszej witryny WWW zobowiązana jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych następujących treści:

  • treści o charakterze bezprawnym,
  • treści, które powodują zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Lean Action Plan lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług,
  • treści, które naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub które są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.


W przypadku naruszenia prawa lub gdy będzie to wymagane przepisami prawa, zastrzegamy sobie prawo do udostępnienia posiadanych danych upoważnionym organom i osobom.

Data ostatniej aktualizacji: 28.04.2025 r.